ب
-
بادله، علیرضا
بررسی دیدگاه دبیران ریاضی درباره نقش اضطراب ریاضی در تبیین خودکارآمدی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 66-81]
-
بهرامی، سمیرا
بررسی یکی از عوامل ضعف دانش آموزان در مبحث دینامیک [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 33-39]
-
بهرامی، سمیرا
بررسی مبحث انرژی در کتب علوم تجربی دوره ابتدایی با توجه به مهارت-های فرایند علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 57-68]
-
بوربور، فاطمه
استفاده از روش ویلیام رومی در بررسی محتوای فصل سوم کتاب درسی شیمی دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 33-50]
پ
-
پرنو، منوچهر
بررسی مبحث انرژی در کتب علوم تجربی دوره ابتدایی با توجه به مهارت-های فرایند علمی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 57-68]
ت
-
تاجیک، فرناز
روش های موثر در تقویت یادگیری در آموزش علوم تجربی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 23-32]
-
تاجیک قشقایی، مهدیه
بررسی یکی از عوامل ضعف دانش آموزان در مبحث دینامیک [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 33-39]
-
توماج، عبدالجلال
بررسی دیدگاه دبیران ریاضی درباره نقش اضطراب ریاضی در تبیین خودکارآمدی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 66-81]
ح
-
حسینی، آرزو
مروری بر چند اثبات قضیه مورلی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 45-58]
-
حسینی صدر، صمد
کاربرد نانوتکنولوژی در بسته بندی مواد غذایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 41-51]
-
حسینی صدر، صمد
بررسی کج فهمی در مفاهیم حجم و گنجایش در بین دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 1-11]
-
حق خواه، ساره
مدیریت برقراری ارتباط با دانش آموز در کلاس ریاضی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 9-22]
-
حق خواه، ساره
مصاحبه با جناب آقای حسین سلطانی مقدم [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 33-44]
-
حق خواه، ساره
تساوی و چالشهای آن از پیش دبستانی تا کارشناسی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 14-22]
ز
-
زارع، زهرا
روش های موثر در تقویت یادگیری در آموزش علوم تجربی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 23-32]
-
زارع، زهرا
تأثیر رویکرد ساختارگرایی بر یادگیری دانش آموزان با تاکید بر حیطه ی درک مفهومی درس زیستشناسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 83-102]
س
-
سبلان وند، صدیقه
کاربرد نانوتکنولوژی در بسته بندی مواد غذایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 41-51]
-
سلیمانی، وحیده
بررسی دیدگاه دبیران ریاضی درباره نقش اضطراب ریاضی در تبیین خودکارآمدی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 66-81]
ع
-
عظیم پور، سهراب
بررسی کج فهمی در مفاهیم حجم و گنجایش در بین دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 1-11]
-
علویان، فیروزه
یادگیری فاصله دار: ایجاد فضای مناسب برای علوم اعصاب در کلاس درس [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 9-32]
-
علویان، فیروزه
بهرهگیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 1-13]
-
علویان، فیروزه
پداگوژی دانش محتوا (PCK) در آموزش زیست شناسی سلولی: زیستشناسی سلولی باید به شکل تجربی تدریس شود [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 12-24]
غ
-
غلامی، اعظم
مقایسه میزان اثر تدریس به روش سنتی و تدریس به کمک دستسازهها بر انگیزش پیشرفت در زیستشناسی پایه دهم رشته علوم تجربی در شهرستان فریدن در سال تحصیلی 1396-1395 [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 30-40]
ک
-
کیانی، سعید
مقایسه میزان اثر تدریس به روش سنتی و تدریس به کمک دستسازهها بر انگیزش پیشرفت در زیستشناسی پایه دهم رشته علوم تجربی در شهرستان فریدن در سال تحصیلی 1396-1395 [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 30-40]
گ
-
گرزین نژاد، مرتضی
آشنایی با سوالات مفهومی در شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه ششم، الگویی برای درس پژوهی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 51-65]
م
-
محمدنیا، لیلا
ارائه یک الگوی تدریس چند مرحله ای برای آموزش مسائل مربوط به کسرها [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 52-57]
-
محمدی پور، ناصر
بررسی رفتارهای دینامیکی و شرایط دوام کیهانی مدلهای انرژی تاریک در نظریههای گرانشی f(T) [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 69-77]
-
محمدی پور، ناصر
مدل اصلاح یافته R+F(G) و جوابهای متقارن کروی ایستا [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 23-29]
-
مرادی، وحید
استفاده از روش ویلیام رومی در بررسی محتوای فصل سوم کتاب درسی شیمی دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 33-50]
-
مرشدی، خدیجه
مروری بر چند اثبات قضیه مورلی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 45-58]
-
مقصودی، مهرداد
مقایسه میزان اثر تدریس به روش سنتی و تدریس به کمک دستسازهها بر انگیزش پیشرفت در زیستشناسی پایه دهم رشته علوم تجربی در شهرستان فریدن در سال تحصیلی 1396-1395 [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 30-40]
-
مهدی زاده، ریحانه سادات
مدیریت برقراری ارتباط با دانش آموز در کلاس ریاضی [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 9-22]
-
موسی پور، منصوره
هویت ملی در کتاب ریاضی(1) پایه دهم متوسطه(رشته های ریاضی و فیزیک-علوم تجربی)در سال تحصیلی 1396-1395 [دوره 3، شماره 6، 1396، صفحه 41-55]
-
موسی پور، منصوره
تحلیل محتوای کتاب حسابان(1) پایه یازدهم متوسطه دوم (رشته ریاضی و فیزیک) بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 71-82]
-
موسی پور عسکری، بتول
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه یازدهم (تجربی-ریاضی) سال 96-1395 بر اساس رویکرد مدل سازی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 59-69]
-
موسی پور عسکری، بتول
میزان توجه به عوامل خلاقیت گیلفورد در کتاب ریاضی 1 پایه دهم (رشته های ریاضی و تجربی) [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 25-32]
-
میری، حجت
تأثیر رویکرد ساختارگرایی بر یادگیری دانش آموزان با تاکید بر حیطه ی درک مفهومی درس زیستشناسی [دوره 3، شماره 7، 1396، صفحه 83-102]
و
-
واحدی، حسین
بررسی کج فهمی در مفاهیم حجم و گنجایش در بین دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 1-11]
-
ولیزاده، رقیه
کاربرد نانوتکنولوژی در بسته بندی مواد غذایی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 41-51]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد